Tarinankerrontaservice
Tarinat syntyvät elämyksistä
Perinteinen, aristoteelinen tarinan kaava on yksinkertainen. Siihen kuuluvat alku, keskikohta ja loppu. Yritysmaailmassa tarina ja tarinallisuus tarkoittaa usein muutakin. Tarina voi olla osa yrityksen brändiä, tai se liittyy asiakkaan kokemukseen yrityksen palveluista ja tuotteista.
Tarinan voima on tunnetusti erittäin suuri. Ihmiset rakastavat tarinoita, koska tarinat vetoavat tunteeseen. Tarinoita on kerrottu jo kauan ennen kirjapainotaidon - saati digitaalisen median - keksimistä. Tarinankerronta onkin yksi vanhoista, hyvistä keinoista, joita uudet keinot eivät voi täysin korvata. Tarina auttaa hahmottamaan koettua sisäisen oivaltamisen kautta.
Tarinassa yrityksen viesti otetaan vastaan sydämen, ei järjen kautta. Mikä on sinun tarinasi? Me autamme kertomaan sen asiakkaallesi aidosti.
Mikä on sinun tarinasi? Kerrotaan se asiakkaallesi vakuuttavasti.